R_y_M Benim bebeğim de sadece mama ile besleniyor 2.ayından beri,Hipp combiotic☺️ Yargılamak için söylemiyorum yanlış anlamayın ama gerçekten hiç gerek yok bisküviye.Gerekirse sık yesin ama besin değeri yüksek şeyler yesin daha sağlıklı🧡
Tarifimi de hemen bırakıyorum buraya:
♦️Bir su bardağından biraz az pirinç unu
♦️2 yemek kaşığı tam buğday unu
♦️1 yemek kaşığı irmik
♦️2 yemek kaşığı oda sıcaklığında tereyağı
♦️3 yemek kaşığı pekmez
🔶Bütün malzemeleri karıştırıp yoğurun.Çok cıvık olursa biraz daha un ekleyebilirsiniz.Yumuşak hafif parmaklara yapışan bir hamur olacak pekmezden dolayı.
Şekil verip 150 derecelik fırında 15 dakika kadar pişirin.Pekmezden dolayı rengi biraz koyu olabiliyor,bu yüzden piştiği anlaşılamayabiliyor.Altına bakın kızardıysa pişmiştir🤗
7.aydan sonra içine ceviz rendesi,tarçın,kuru meyve vs ekleyebilirsiniz🤗