BalBademmmmmm Linoskosu İkindiden sonra bez atılmaz duş alınmaz mı? Ya Allah için hangi mantıkla soruyorsunuz 😂
yaprak_34 Linoskosu akşamları çamaşır asılmaz çöp atılamaz der büyüklerimiz .Çünkü akşamları başka hayatlar başlıyor .
Halimea yaprak_34 aaa ilk defa duydum ben, ben çamaşırlarımı gece 1 de asıyorum vallaha copude esim atıyo işten geldikten sonra 23.39 gibi 😫
Eylulunannesiiii Linoskosu geçen gün vaazda dinledim bütün bunlar hurafe koca karı uydurması inanmayın şöyle şeylere lütfen.
birtutamsac Linoskosu bana da demişlerdi 40 ı çıkmadan ikindiden sonra bez atılmaz, banyo yaptırdığın su dökülmez falan falan e hastanedeki bezler onları da eve getirecekmişim tee Allah ım 🤦🏼♀️
2prematureannesi Linoskosu banada gece 12 den banyoya girmek iyi değil derlerdi ne alakaysa 😂 inanma batıl inanç onlar öyle bişey yok