Ebrudrgt Yapıpta hoşunuza giden değişik iftar menüleri neler kızlar. Hep aynı seylerdn sıkıldım değişik tatlar lazım 😁
Baby_angel9 Ebrudrgt ben misafirlerime çorba, konak kebabı yapmıştım hem görsel olarak hem lezet olarak efsane oldu, yanına, pilav salata, meze ve tatlı ile tamlayarak menü hazırlamıştım gayet beğenmişlerdi🌸
Krmbraaa Ebrudrgt çökertme kebabının patatesinin rendelenip kızartılarak yapılan hali gibi diyebilirim
Ebrudrgt antropologanne kız bende zor yapıyom ztnde e mecbur yapılıyo yani degısık olsun dedim hazır yapcakken 😁
antropologanne Elifimmm21 Gece uykusu yok zaten, e gunduzde pacamdan ayrilmiyor. Bende istiyorum soyle guzel guzel sofra kurayim ama bir bakiyorum iftara bes dk kala yalandan bir sogus ayran, gunduz biraz uyumussa corba makarna tamam 😂
Anneko antropologanne şey değil mi ya bu ben ahahha 😂😂😂🥴 canım çok sütlaç istedi diye sabah sütlaç yapmaya niyetlendim sabah 8 de kalktım pirinci koydum 11 de sütü döktüm 2 de şeker ekledim birazdan da niyet ettim fırına vericem inşallah kucağımdan inerse bebem tabaklara bölmeyi planlıyorum 😒 zira tuvalete bile birlikte gittiğimiz için yemek yapmak bir başarı 🤔
Elifimmm21 antropologanne valla kendimi gördüm sizde😂😂 kaç aylık bebeğiniz? Benimki 8 bucuk aylık kız bebek ama 2 yaş bir erkek bebek gibi aşırı derecede hareketli hic bir iş yapamıyorm malesef🤯
Kumsal_veannesl antropologanne kaynanamı rehin aldım dün gitmiyorlar diye post açtım akşam geri çağırdım 😄😄 çok yoruyor bu bebe
antropologanne Anneko Inanirmisiniz kac gundur kendime tatli yapmak istiyorum, ama yok yapamiyorum. Eti gofret yerken buluyorum kendimi hep 😂 Size simdiden afiyet sifa olsun💐
Anneko antropologanne inşallah bugün içinde tamamlarsam yapıp yiyeceğim 🙏🏻 gelin beraber olsun derdim de muhakkak uzağızdır 😊🙏🏻