Woman35 Sefaserpil on yikama yapicaksam ilk goze ve ikinci goze deterjan koyuyirum yapmicaksam sadece ikinci goze koyuyorum
Yusaydef Sefaserpil soldaki göze koyarım hep ön yıkama yapacaksam sağdakine de koyarım yumuşatıcı da Max işareti geçirmem kokmuyor bide çok çamaşır olunca da kokmuyor yumuşatıcı 😁