eylulvari benim bildiğim her yeni doğan bebekte sarılık var. Ve sarılığın dereceleri var çok şükür senin bebeğinin düşük derecesi tahminimce çünkü vücudu sarı değil demişsiniz. Benim oğlumun çok yüksek çıkmıştı ama her tarafı sarıydı çünkü sütüm yoktu ve hemşireler mama vermeme izin vermiyordu sarılığı 25 derece çıktı 3 gün fototerapi gördü