merhabalar, üç günlük kızımın gözlerinin beyazı sarımsı duruyor. elhamdulillah her 2 saatte bir emziriyorum. kakasını da günde 5-6 kere yapıyor. ikinci gününde mama da verdik kan şekeri normal çıkmasına rağmen ama o sarımsı göz akları çok şüphe düşürdü içime doktor randevusu çarşamba günü, fikri olan başına gelen endişe etmem ya da etmemem konusunda fikir verebilecek var mı acaba