Demet_k Arkadaşlar ocakta kovit geçirdim. Ondan sonra yemeklerden sonra ağzımın içinde farklı ekşime değişik bir tat oluyo.yemeklerin tadını alıyorum ama sonrası böyle. Varmı aynısı yaşayan
lux33 Bende kasim gbi geçirdim hamileydim şuan ne koku var ne doğru düzgün tat var sistemim değişti resmen bazen geliyor gbi oluyr sonra yine aynı özellikle de koku gitti tamamen
Demet_k Deletedmom_22 tatlı şeyler yediğimde sanki daha çok oluyo ben de. Umarım geçer bir an evvel ya. Çok rahatsız ediyo artık