Seda0613 bu bahsettiğin durumu ben kızım doğduktan sonra yaşadım sütüm var ama emziremiyodum , anne sütü ile biberonla beslemiştim. 2. Haftamızda kendimi emzirmeye başladım biberonu bıraktım çünkü fark ettim ki cocuk beni emiyo , 1 gün boyunca size tavsiyem emzirmeyi deneyin baktınız ki cis yapmiyo o zaman demekki sizi emmiyor ve doymuyor, aglasada 1 gün boyunca deneyin eger denemezseniz diger sorunuzla ilgili şunu soyleyebilirim , bebek kendini zaten ayarlıyor bırakın o ne zaman beslenmek istiyosa o zaman beslensin 1 ayi dolmus bebek icin 30-40 ml az bu ara da kilosunu bilmiyorum ama 1 ayi dolmus bebekler için en az 50-60 ml verilmesi gerekiyor siz düzen koymaya çalışmayın bebeğe karşı da direnmeyin güvensizlik oluşur , kan sekeri düşer. Ne zaman istiyosa o zaman besleyin zaten daha sonrasında gece gündüz kavrami oluştuğunda geceleri daha cok uyuyacak