Beyza_bda Aptamil comformil den evolvia mamasına geçtim oğlum mamayı değiştirdikten 1 hafta sonra kabız oldu mamaya devam etmeliyim? Kabız düzelir mi? Yoksa değiştirmelimiyim?
MerveDuruAmine Zeytanyağı 5-6 damla mamasına damlatın her mama verişinizde bağırsaklarını yumuşatır 🌼
MerveDuruAmine Açıkcası Aptamil benim kızada kabızlık yaptı bebelac gold kullanmıştım daha kabızlık sorunu yaşamamıştım evolvia hipp bunlarda iyi mamalar
Beyza_bda MerveDuruAmine bebelqc goldu doğduğunda kullanmıştım ıkınma çok oluyor diye comformil e geçmiştim. Şimdi 5 aylık aynı sıkıntı olur mu bebelac gold alsam
MerveDuruAmine Herhangi bir fikrim yok açıkcası her bebeğin sindirimi farklı oluyor alıp tekrardan deneyin belki iyi gelir Beyza_bda