Defnemm123 Kizlar normal mi sizce 6 7aylik bebekler okadar oluyo diye biliyorum sadece mama yiyor bimde bebevita
Burcu35 Defnemm123 5 aylıkken 6.300dü oğlum valla maşallah ama mamayla besleniyorsa dikkat etmekte fayda var
Byzgl_2019 Defnemm123 maşallah doğum kilosu önemli bebek 4 kilo üstü doğduysa normal bebivita nın içinde nişasta ve türevleri olduğu içinde fazla şişirebilir besleyici başka mama ya da geçebilirsiniz kof kilo yapar önemli olan vitamin
Tubakrts Benim kızım da 2 ay 5 günlük 6 300 ama anne sütüyle besleniyor. Sadece yaptırırken mama veriyorum bebivita
AygulSina Defnemm123 56 gun icin biraz fazla kilo almis sanirim nasil veriyordun mamayi ne kadar yani gunluk
AygulSina Defnemm123 bebegin ne zaman acikir ise ozaman ver mamayi gunluk dozu asiyorsun anladığım kadariyla ve bu kilo alimini hizlandiriyke
Gokceninannesiiyim Defnemm123 anne sütü vermediğiniz için dikkatli beslerseniz iyi olur maaşallah bebeğiniz biraz tosun. Çünkü anne sütüyle beslenen bebeklerin kilosu normal karşılanır ama mama çok fazla şişirir iyi görünmez.