Bebeğim 1 ay 2 günlük. Pazartesi günü 1 aylık kontrolüne gittiğimizde 2800 kg doğan kızım 3600 kg olmuş. Yani toplam 800 gram almış doktor 1 kilo alsa daha iyiydi ama fena değil şimdilik sıkıntı yok bir hafta sonra tekrar gelin tekrar bakalım dedi mama vermemem gerektiğini şimdilik normal olduğunu söyledi zaten bu güne kadar hiç mama vermedim hep anne sütüyle besledim. Ama kızım gündüzleri saat başı emmek istiyor cok nadir 2 saat sürüyor emmediği geceleri bir sıkıntımız yok 2 cok nadir 3 saatte bir emmek istiyor ve öyle olunca uyuduğum içinde geceleri sütüm çok güzel oluyor. Ama gündüz saat başı emmek istediğinden sütüm sanki az geliyor gibi hissediyorum tam daha dolmadan emmek istiyor bazen memede sinirleniyor ağlıyor bende çok üzülüyorum ne yapacağımı bilmiyorum sütüm yetmiyor mu bebeğime lütfen yardım edin bu durumu yaşayan var mı 😢