Arkadaşlar merhaba oğluşum 3 ay 15 günlük ve tüketmesi gereken miktar da mamasını almıyor bazen 30 cc içtiği oluyor bu dönemde normal de 150 içmesi gerekirken hiç içmiyor çok canım sıkılıyor ne yapmam lazım doktorumuz zorlayın dedi ama bu seferde ağlama krizleri geliyor asla almıyor çok kafaya takmış durumdayım bu durumu ne yapmam lazım fikirlerinizi önerilerinizi bekliyorum şimdiden teşekkürler 😞