Kızlar 21 aylık oğlum var şuan henüz iki kelimeli cümle kuramıyor ama kelime haznesi dolu 50 ye yakın kelimesi var belki daha fazla. Bedensel,dilsel bir sıkıntımız yok. Fakat oğlum pandemi döneminde doğduğu için mi bilemiyorum,çocuksuz bir ortamda büyüdü hep. Ve şuan başka çocuklarla oynamıyor. Parka götürüyorum, çocuğun biri merdivenden çıkınca oğlum sinirleniyor vuruyor çıkma diye. İstiyor ki her şey onun olsun kimse ellemesin. Oyuncaklarını,yiyeceklerini asla paylaşmıyor. Kaydirakta sıra beklerken öndekine hadi,git diyor vuruyor. Bu düzelir mi acaba ? Şuan bezli diye kreşe vermek istemiyorum oyun grubu da oturduğum yerde bulamadım maalesef 😔