Gmz33 Güzel anneler yardımmmm kızım iki aylık fışkırarak küstü üşüttü mü bu havalar bi öyle bi böyle yaz mı kış mı belli değil ne yapmam lazım ? 😞
kuzeyto Gmz33 fazla gelmis olabilir yedigi, tekrarlaraa doktora goturursunuz ama nadiren benimki de fiskirarak kusuyor fazla yediginde
Defne_123 Gmz33 bnmki ıkı kere fıskırarak kustu ikisindede fazla yedi die fazla we sık aralıklarşa werınce oluyor ole dr göster istersen
isabel Gmz33 o zamanlar bu tarz kusmalar olmuştu birkaç kez. Ama reflüden dolayıydı. Reflüsü olabilir mi
Sense Canım benimde ilk ay öyle kusmuştu korkmuştum bende peynir kıvamında kusmuştu fışkırtarak fazla sütü atmış demişti dr ama sen yine de sor bi doktoruna için rahat etsin
Farahzeynep Fazla mı yedi? Benim kızım da bir gün çok yemişti, sonra kustu bir sürü yorgan yatak, kıyafeti batmıştı, sonra daha yapmadı
Farahzeynep Gmz33 benimki de her zaman kusuyor, doktor normal demişti. Mide kapağı henüz oluşmadığı için ama çok fazla yerseler gün içinde onu da çıkarıyorlar
aysekc canim benm oglum 2 bucuk aylik ve dogdugundan beri cok asiri kusmasi var dr um fiskirarak kusmadigi sürece sorun yok demisti bence bi dr sormalisin. insallah bi sorun cikmaz🤲
Gokceninannesiiyim Gmz33 üşütmüş olabilir ya geçmiş olsun ☹️☹️ Fışkırarak kusma onu gösterir doktora gidin mutlaka enfeksiyon yada ciğerleri filan dolmasın yavrunun. İlaç verir çabuk atlatırsınız inşallah
Gizemguness Gmz33 benimde bir keresinde sanki bütün midesi boşalmışcasına kusmuştu fışkırarak elini yüzünü yıkamıştım hatta bekledim tekrar edecek mi diye etmemişti bir kere olmasının çok normal olduğunu söylemişti doktorumuz eğer birden çok şiddetli fışkırarak kusma olursa beni arayın demişti
Mucizem_0809 Gmz33 canım devam ederse mutlaka götür doktora benim oğlum ameliyat olmak zorunda kaldı o yüzden 😞
Linagul Mucizem_0809 bebeğinizin neyi vardı benim kızım sabahtan beri yemek yediği an fışkırarak kusuyor