2bebislianni Siz ne veriyosunuz bebeac kullanıyodum ama normal pınar devam sütü vereyim artık diyorum sizce?
Annesiballisiii 2bebislianni Ben verdim 1 yaşını doldurmuştu şuan 28 aylık artık vermiyorum çokta önermiyor doktorlar
GezginPaNDa 2bebislianni 2 yaş öncesi inek sütü kansızlık yapıyor o yuzden doktor vermeyin dedi. Şimdi 26 aylık yarım çay bardağını geçmeyecek şekilde veriyoruz
SeymaDe İnek sütü bağırsakta geçirgenliği artırıyor ve bebekler sürekli hasta oluyor hiç bir faydası yok fermente halde verin peynir kefir gibi