Merhaba güzel anneler öncelikle hepinize hayırlı ramazanlar dilerim 🌸 Şimdi şöyle doğum kilolarımı hemen vermiştim fakat emzirme dönemi biliyorsun bebek emdikçe daha çok yiyesimiz geliyor ve ben fazla abarttığımı düşünüyorum bu sebepten düzenli ve dengeli beslenmek istiyorum yani hem sütümü azaltmadan hem düzgün bir şekilde nasıl diyete girip azıcık kilo verebilirim yardımcı olur musunuz ? Siz nasıl besleniyorsunuz bu süreçte neler yapıyorsunuz 🥰 Şimdiden teşekkür ediyorum 🌸🤗