Elifiniz banada 4. Ayda hemsıre meyveleri verebilirsin suyunu tadımlık bide yogurt tattırabılırsın demıstı ben tereddütte kaldım vermemiştim sımdı 5 aylık oldu oglum doktor meyve en son dedi iyi ki vermedim her bebek farklıymıs bazı bebekler tatlıdan sonra sebzeyı kabul etmıyormus. Sımdıde doktor bana yavastan pirinç unu su yoğurt sebzeleri haslayıp püre yapıp minik minik tadımlık verıcegımı soyledı 6. Aydada tamamıyla gecıcez inşallah yani demem oki bence 1 ay falan daha formül mamayla ilerleyin