Deletedmom_22 anladım çok geçmiş olsun minik kuzuya. Yanaklarında kızarıklık oldu. O dönem hastaydı. Hastalıktan dolayı da olabilir demişti. Enfeksiyon kaynaklı olabilir. Allerset şurup vermişti. 3 gün kadar kullandık. 1 ay sonra sonra yine kızardı. Sorunca emin olamadım dedi doktor. O yüzden biz de kararsız kaldık. İnşallah zor bir test değildir.