Gg27_01_2022 benim kızımda da var bunun yanında gürültülü kaka, gaz sancıları, egzama atopik dermatit. Doktor laktoz intoleransı olduğunu söyledi ve alerji maması kullanıyoruz ama bazı besinler de alerji yaptı egzama olan yerleri kıpkırmızı olup kuruyor döküntü şeklinde artık bir alerji doktoruna gideceğiz. Kaşıntı için de Zyrtec damla vermişti çok iyi geldi, o kaşıntılardan uykusundan da uyaniyordu