Hanımmlarrr yarın bebeğim tam 2 aylık olucak fakat benim bebeğim uykuyu çok seviyo sürekli uyuyor ben emziriyorum emzirirken uyuya kalıyo doyduktan sonra yani ağlarsa bi aç olduğu zaman ağlıyo karnı doyunca direk uyku bu normal mi bende uyandırıyorum aktivite falan yaptırıyorum ama vicdan azabı çekiyorum sonra da uykusundan uyandırdığım için napıyım akıl verinn bana ilk çocuğum 😂😂❤️