GiybetReis Benden size hayat kurtaran bi post olsun. Çok yorgunken çocuklarla oynayabileceğimiz oyunlar😂 genelde +2 yaşa hitap ediyor ama olsun not alın. Ben aldım😅 Benim favorim UYKU MERKEZİ oyunu oldu😁😁 Sizin?
Deletedmom_109 GiybetReis tamircilik ve doktorculuk ramazanı rahat geçirmeme yardımcı oluyorlar iyiki var 😁😁
GiybetReis Demirac19 ya sevindim😁 biz henüz 14 aylıgız. Bi kaç ay sonra başlarız heralde doktorculuga felan😁
Demirac19 GiybetReis benim, ki, 3 yaşında büyüğü, 15 aylık, da küçüğü oda yüzümü organları keşfediyor, 😅
Dondurmalikahve GiybetReis Doktor mac wheelie oluyor benim ki Doktorculuk tamircilik şu ara favori 😁 Sırtımıza da çıkıyor ama zıplıyor onu yaptırmam🥲
alptoyyy GiybetReis benim oğlumda çok yorunca diyorum ben uzanayım sen sırtıma çık kaşı yarım saat sırtımda kaşıyor oynuyor bende uzanıyorum hahahs