metehan2 o zaman bence normaldir. Bende de o kadar çıkıyordu da hemşirelere kalırsa 90 cc en az olması lazım, bana zorla mama başlatmışlardı 🤦🏻♀️ Çok şükür yavaş yavaş bıraltık mamayı. Bebeğinizin günde 5 çişli bezi oluyorsa normaldir. Bir de kilosuna baktırın haftalık olarak, günde 30 gr alıyorsa herşey yolundadır :)