sedaskan Merhaba arkadaslar, Bebisimin dogmasina yaklasik 1 ay kaldi. Cocuk doktoru tavsiyesi olan varsa özellikle Ümraniye, Atasehir civari tecrubelerinizden faydalanmak isterim.
Yenianne sedaskan Koşuyolu medipol hastanesi Dr mustafa Ciftçi orda çalıştıgım zamanlardan tanıyorum cok ıyı bir doktor istedıgınız zaman ulaşabilırsınız bazı drlar sırf oara için yatış veriyorlar mustafa hoca kolay kolay yatış vermez mümkün oldugunca ev ortamında iyileştirmeye çalışır
Aysecendeoglu44 Ben ümraniyede ümran tıp merkezine gidiyorum doktorumuz emel can aşırı memnunum 60 tl muaynesi
Birayazmeselesi Aysecendeoglu44 merhabalar hala memnun musunuz ? Bide muayene ücretiniz ne kadar şuan