Deletedmom_73 Arkadaşlar bir elbise ve saat beğendim sipariş veremiyorum siz de o sorunu yaşıyor musunuz ya lütfen daha sonra tekrar deneyiniz diyor ya da geçersiz işlem kart bilgisi doğru hatta dün hepsi buradandan bez aldık neden olur ki bu?
Budageceryahu Deletedmom_73 evet dunde benim basima geldi sepete bir urun eklemek istiyordum eklenmiyordu sonra duzeldi
iremgksl Deletedmom_73 benim başıma gelmişti hesabımı silip tekrar açtım o zaman düzeldi ödeme yapmama izin vermiyordu
Budageceryahu Deletedmom_73 benim kart isleminde sorun yoktu sepete eklenmiyordu. Herhalde dedim int’m de sorun var teli acip kapatmistim duzelmisti. Olmadi musteri hizmetlerini arayin