Merhaba arkadaşlar. Bebeğim 3 aylık kilo alımı sınırda gidiyoruz. Sütüm gitgide azaldığını düşünüyorum ki zaten kilo alımında da bu sonuç çıkıyor. Sağmaklama anlaşılmıyor 🤷🏻♀️şimdide meme reddi başladı zaten az sütüm tam emmeye başlıyor süt tazyikli geliyor sonra normale dönüyor gelmesi ama tabi bebeğim bu durumu sürekli tıklanarak nefes almaya zorlayarak atlatıyordu. Şimdi korkuyor artık memeden. Sizce bu durum ne kadar sürer. Sağıyorum sütü eds yaparak veriyorum onda bile tıkanıyor. Başlayınca 2 saat beslenmemiz sürüyor. Yaşayan arkadaşlar tecrübelerini yazarsa çok sevinirim.