Sehhy hamileliğimin üçüncü ayında kalp krizine benzeyen bir atakla tanıştım kendisiyle. Hamileliğim boyınca doktorun verdiği bir ilacı kullandım. Hamileliğimi rahat geçirdim. Adını eğer isterseniz özelden yazabilirim, tıbbi olarak kimseyi yönlendirmek istemem siz ilacı doktorunuza sorarsınız uygun görürse kullanırsınız. Normal doğum yaptığım halde doktorum bebeğin 6 ayı doldursun gel dedi. 6 ay bebeğin yavaş yavaş ek gıdaya geçmesiyle ilgili. Ben bebeğimin yaşına girmesini bekliyorum. Ataklar şiddetlidir bilirim. Yumurta, tereyağı, süt, kızartma yasak. Bunları tüketmezseniz ameliyat olana kadar her şey yolunda gider. Çok geçmiş olsun, sevgiler 🥰