Hanımlar merhaba , daha önce de bahsetmiştim kaza yaptım maalesef. Araba ağır hasara çıktı fakat kaza sırasında karşı taraf kaçmıştı. Kaza tutanağını polis mobese kayıtlarına bakarak düzenlemişti. Bugün karşı tarafın sigortacısı ulaşmış ustamıza ve ödemeyi reddettiklerini belirtmişler. Gerekçeleri ise kaçan tarafın ifadesinin olmamasıymış. Usta ifadeyi ya da mobese kaydini getirirsen alabiliriz sadece dedi .Mobeseyi vermiyor polisler zaten adama da ulasamamislar . Muhtemelen iş davaya dökülecek ama 2 yıl sürermiş o da . Çok üzgünüm gerçekten bebegimi bakıcıya bırakıcam diye her gün perişan oluyorum bebek arabasıyla. Bu durumda yapabileceğimiz bir şey var mı diye size de sormak istedim.