Asenakuzusu 8aylık bir kız bebeğim var ilk bayramımız. Malum bayramlık bakmaya başladım ama nasıl birşey alsam bilemedim☺️ Aldığınız yada önerdiğiniz sayfalar varsa yardım bekliyorum❤️
Nur2021 Asenakuzusu 8 ay 22 gunluguz ve oglumuzla ilk bayramimiz 🥰 bayramlik coktan aldik😅 ebebekten pantolon Lc waikikiden gomlek
Yusaydef Asenakuzusu ilk bayram yaşayacağız ama gurbetteyiz ne kadar bayram olursa 😐 LC den almayı düşünüyorum 5.5 aylığız yazlık mı alsam kararsızım
birmelekannesiiiiii Asenakuzusu benim minnosum da 2 ay 25 günlük oldu bugün ama prematüre normalde bu zamanlar doğması gerekiyordu 😇 ilk bayram heyecan ama evdeyiz minnosuma bişey alıp giydiremicem maalesef ki kurban bayramına nasip artık 🌸😇 instagram da kokosh diye bir sayfa var oraya göz at derim güvenilir 🕊
Asenakuzusu Nur2021 Elbise aldım bende ama hava nasıl olur bilemediğim için uzun kollu takım bakayım diyorum birde☺️
Sena45_sema 7aylik bebeğim ilk bayramimiz olucak nasipse çok güzel bi duygu geçen sene karnimdaydi şuan kucağımda çok şükür 🤩
UcuBulunamayanBant Asenakuzusu 7aylik bebegim ben instagramda huma bebe diye bi sayfa var internet sitesi de var oradan gomlek pantolon papyon ve omuz askili kemerden aldim çok şık oldu kiz bebekleri içinde guzel seyler var lcw da da guzel urunler var
Nur2021 Asenakuzusu olabilir 😊 baya kalabalikti biz gittigimizde Lcwaikiki. Herkes bayramlik aliyordu cok cocuk vardi 🙂
Asenakuzusu arasinannesiyim25 Maşallah yaa çok çabuk geçiyor zaman o günlerin kıymetini bil bir daha geri istesende gelmiyor☺️🌸
cikolatahurma Asenakuzusu Geçen sene hamileyken iki bayramda da benimleydi çok şükür şimdi de kucağımda bizim de ilk bayramımız memlekete gidicez kıyafetlerimizi ananesi almıştı baya bayramlıkta var içinde şort gömlek papyonlu ama işte yazlık havalar daha ısınması üşür mü bilemedim
ahmetemine08 Benim oğluşta 4 buçuk aylık bizimde ilk bayramımız olucak inşallah ebebekten pantolon ve tshirt aldım kısa kollu uzun kollusu çok var havaya göre bakıcaz bakalım 😊
Asenakuzusu Nur2021 Ben online yapıyorum açılcası oturduğumuz ilçedeki şubede güzel çeşit yok o yüzden online tercih ediyorum
cahillesohbetikestim Asenakuzusu bayrama 3 aylık olucaz ilk bayramımız Alp oğlanla sürekli bayramlık bakıp bir türlü alamayan bir anası var yavrumun🤣
Asenakuzusu cahillesohbetikestim al bendende o kadar bir sürü takım yapıyorum ama hangisini alacağıma karar asla veremiyorum😂