cikolatahurma Eliz13 ben normalde 12 kilo almıştım doğumdan çıkınca hiç doğum yapmamış gibiydim ama şimdi bakınca benimde göbek var kalıyor heralde sezeryan dan dolayı nasıl geçer bende beklim burda☺️
Hilcak Eliz13 kesinlikle diyet yapmayın, emzirme zaten ciddi anlamda kilo verdirecek size. Henüz çok yeni.. bol su, bol sıvı tüketin, emzirin. Yeşillik tüketin. 1 ayın sonunda bile ciddi fark olacak💐
Egeberk Eliz13 7 buçuk ay oluyor ama şöyle 4 ay içinde tekrar 63 e düşmüştüm sonrasında yavaslamisti şuan yine kilo vermeye başladım 🥰
cikolatahurma Eliz13 bizim biraz erken olmak zorunda olduk ondanda kaynaklı olabilir. Göbekte zor giden bişey bakalım nasıl geçer