buseazizoglu Kızlar hayırlı ramazanlar hayırlı günler. Bebeğim 6 gün sonra 1 yaşına giricek. Aptamil mama kullanıyoruz elimde 9-12 ay az kaldı 1 yaş için olana geçsem sıkıntı olur mu