Busra9290 Ben sabır taşı sürdüm biraz artık pis dedim. Büyüdün artık kendi kendine uyuyabilirsin diye güzel güzel konuştum sabır taşından biraz tiksindi tabi ama verince yine istiyordu. Tamamen kaldırdım ortadan ilk 3 gün zordu ama sonrasında alıştı. Bu arada ben sadece uyuturken veriyordum.19 aylıktı biraktirdigimda ve şimdiki aklım olsa 1 yaşında keserdim ne kadar erken o kadar iyi bence uyku düzenini mahveden oymuş ben onu anladım.