Benim koltuk altımda geçen seneden beri şişlik var beze gibi doktor bu ay için ultrason vermişti bugün gittim işte sıvı birikmesi falan kil kökünden oluşan dedi antibiyotik verdi iki tane bunları kullan bayram sonra gel dedi eger geçmezse ameliyatla alırız dedi sizce ameliyat olmalimiyim bunun için