Msr-tancredi Canlarım derin dondurucu almayı düşünüyorum marka olarak eşim arçelikçi ondan ziyade bu dik şeklinde bölmeli olan mı yoksa diğeri mi sizce
betulunmevasi Msr-tancredi vesselam benim ki dik 6 çekmeceli 2 sene oldu alalı şükür bi sorun olmadı bu güne kadar
Yenigelinnur Ben Vestel’den almıştım trendyol üzerinden bir problem olmadı çekmeceli . Düzen ve aradığına rahat ulaşma açısından dikey bence . Mutfakta daha şık duruyor bir de
_atesbocegi_ Msr-tancredi çekmeceliyi hiç tavsiye etmem etrafımda kullanan var hiç memnun değil benim annemin de kayinvalidekin de şu geniş olanlardan çokta güzel ve kullanisli
Aminekusunannesi- Msr-tancredi uğur marka dikey dondurucu kullanıyorum çok memnunum herşey düzenli ve bölüm bölüm ayırdım