SahinE Seni o kadar iyi anliyorum ki.. Emmiyor diye googleden kendimce benim durumumda olan annelerin yazilarini okuyup kendimi motive etmeye calisiyordum. Yazdiklarini okuyup da mutlu oluyordum tek ben degilmisim diye kendimi avutuyordum. Kizim 10 gunluk ilk 3 gun emdi sutum az gelsede ama goguslerim yara oldu kanadi sabaha kadar duraksiz agladi meger sutum yetmediginden agliyormus. Mama verdik sustu ama emmeyi birakti. Defalarca denedim o agladi ben agladim ama memeyi almamakta israr ediyordu kizim. Ebelere danistim ama onlara gore emzir de nasil emzirirsen emzir durumundalardi. Sanki dunyanin sonuymus gibi moral bozuyorlardi. Denedim cok denedim o mememi itti ben verdim , o agladi ben agzina soktum cok sukur ki 3 gundur emiyor. Hala memelerim yara ama cok sukur ki kizim emiyor. Diyecegim o ki sakin pes etme. Biberon degil kasikla ver. İnsAllah sende benim mutlulugumu yasarsin.