Merhaba bebeğim 5 aylık 4 gündür öksürük ve hırıltı var doktor hafif grip, alerji(mevsimsel de olabilir) dedi zadetin alerji damlası verdi ama daha da çok öksürmeye başladı başka önerisi olan var mı ayağının altına vicks mi ya da sarımsaklı zeytinyağı mı sürsem be iyi gelir öksürüğü ne evde yapabileceğim