Almi4134 6 aylik olduk hala saat başı emerek uyuyoruz 3 aydan beri bu şekilde 1 saatten fazla uyanik kalamıyor ne yapmam lazım birlac kere denedim 2 saat beklettim sonraki uyandığında sürekli gözlerini ovusturdu ancak 1 saat bekleyebidi
Balyanak_annesi Almi4134 sabir 9dan sonra biraz rahat ediyirsun en azindan biz 9. Ayi doldurduk daha iyi gibiyirz
GoktugUstaoglu Almi4134 10 dakika 10 dakika uzat …yani ilk gün 10 dakika sabret sonraki gün 20 dakika gibi .Birden değil.
GiybetReis Almi4134 hava güzel artık. Balkona cıkarın mama sandalyesine felan koyun dısarı ızlesın dıkkati dağılsın 😊 6. Ay da 3-4 gündüz uykusu normal bu arada olması gereken
Almi4134 Balyanak_annesi sizin de mi aynıydı vallahi ne yapacağımı şaşırdım 1 saat anca ayakta duruyor uyuduğu da yarım saat
Balyanak_annesi Almi4134 sundan 15 gun oncesine kadar saat basi yarim saate bir kalkiyordu artik bezdum diyecektim.rabbim daha buyuk yettim dedi uyumaya basladi ama şu anda emmeye ihtiyaci var demekki sabirla emzir biraz yorucu ebet ama sonrası rahat ne sen nede bebegini yiprat emzir
Balyanak_annesi Almi4134 birde gunduz uykularini ayarlamaya calis instangramda minikkoalaninannesinsayfasi var uyku duzenlerini paylasiyor hatta telegram kanali var ordanda paylasimnyapiyor
Almi4134 Balyanak_annesi ne yazık ki çok büyük tepki veriyor 2 saat bile durmuyor uyanik. Ayrica 45 dakika uyuyor ve emerek. Uyanınca gelir emzirmeye çalışıyorum uyusun diye kabul etmiyor. Kucağımda tutuyorum uyuduğunda yine de uyaniyor
Balyanak_annesi Almi4134 aynikarini yasadim 2 3 gun zorlandim uygusu gelince disari falan cikardim ilgisini dagittim biraz birsz açıldı uyku arasi
Almi4134 GoktugUstaoglu ben birden 2 saate çıkarım 1.5 saat dayaniyor sonrasinda mizikliyor ama alışacak gibi