Arkadaşlar bebeğim 5 gün sonra 15. Aya girecek hala yürüme belirtisi vermiyor şöyle ki ilk adım arabası aldım sürmek istemiyor ayakta durdurmak istiyorum kıçını geri atıp ağlıyor durdurma der gbi hiç ayakta dik kaldığını görmedim korkuyorum açıkçası napmam gerekiyor nereye gitmem gerekiyor çocuk doktoru anlar mı bilemiyorum çok çaresiz hissediyorum kendimi inat mi korku mu yoksa yapamamak mi bilemedim gitti 🥺