yeniannelik_ canım bizim 1. Topuk kanı da 2. Topuk kanı da değeri olumsuzdu. Araştırmaya yönlendirdiler orada tekrar kan alındı ve sonuçlar çok şükür temiz geldi. Tabi 15 gün çok zor geçmişti. Araştırma hast doktor sağlık ocağında veya ilk doğduğunda alınan kan uygun koşullarda laboratuara gönderilemyebiliyor sonuçlar yanlış olabiliyor demişti. İçini ferah tut inşallah hayırlı haberler alırsınız.