Bebegime sütüm yetmediği ve kilo almadığı için
mama takviyesine gectik. Mamayı içtikten sonra gazını çıkarırken kusuyor. Pütür pütür kusuyor. Acaba normal mi? Sanki bütün yediğini geri çikarıyor gibi goruyorum anlamadım cidden.. yorumlarinizi bekliyorım