2cocukannesi__ küçük yastıktan bahsediyorsunuz sanırım. Bebeği onun üzerine oturtarak yerleştiriyorsunuz, yumuşak ve rahat olmasını sağlıyor. Ama ekstra bir özelliği yok yani siz evden kendinizde bulabilirsiniz küçücük bir yastık.
Kundağımsı Yenidoğan aparatını soruyorsanız ilk aylar için önemli. 3.aydan sonra zaten kullanılmıyor. Bebeğiniz 4 aylıktan falan büyükse bu aparata ihtiyaç duymazsınız.