ozii bebegim 5 aylik 3 besik degistik bir turlu dogru olabi bulamadik galiba anne yani besik de uyumuyor hamak besik uyuyor oda gece emziriken cok yerde kalmis oluyor oneri verebilirmisnz
UcuBulunamayanBant ozii hamak besik zaten artik tehlikeli olabir diye dusunuyorum cunku artik hareketlendi donmediyse yakinda donmeyede baslar sıkıntı olabilir. Ben 4.ayinda kaldırmıştım hamak besigi. Buyuyen besik yada Montessori yatak alabilirsiniz bence.
-KAREN- ozii https://ty.gl/69xoxu2sag biz bunun bej renginden aldık. İki kademeli. Anne yanı olması da ayrıca çok iyi. Kapılardan da rahat geçiyor istediğin yere götürebiliyorum. Kalitesi de çok güzel. Kzım beş aylık olmak üzere. Hiç bir problem yaşamadık. Tavsiye ederim