Hazine_aykut benim ki yeni başlangıç sanırım bide prematüre annesiyim prematürelerde bu problem varmış benim bebeğim de öksürüyor sonra ağzına geleni yutuyor önce emzirdim sonra 10 cc süte bir paketi karıştırdım şiringaya 3.5 cc çektim onu verdim geri kalanını da vercem gün içerisinde