Asyabebek1 10 aylık olduk biz de böyle. Bazen asla kahvaltı yapmıyor, öğlen yarım kase severse çorba içiyor, akşam da 3 4 kaşık kadar yerse yer, yemezse muz veriyorum. Zorlamamak gerekiyormuş. Bazen yiyor bazen aç aç geziyor. 10aylik bebek 3 ana, 2 ara öğün tüketebilir mis. Artı mama . (İştaha bağlı,siz şunun yerse yer)