oglumuz01 Karnını doyurduktan sonra beşiğine yatırıyorum. Uzun uzun etrafa baktıktan sonra uykuya dalıyor. Arada ağlamaklı olursa emziğini veriyorum çok seviyor. Kendi kendine uyumasına hata mı Yapıyorum onu yalnız mı bırakıyorum. 1 ay 20 günlük
UcuBulunamayanBant oglumuz01 rn iyisini yapiosunuz bence ilerki zamanlarda cunku iskenceye donuyor destekli uyumasi uykuya gecmeden once sizin kokunuzu alsin sarilin oksayin yatirin rn guzeli ben suan o kadar pismanimki destekli uyuttugum icin keske kendi kendine uyumaya alistirsaydim
Moonlightttt oglumuz01 en mükemmel şeyi yapiyosn. Odada yalnız bırakma yanında otur . Benmki uyumadigi için yapamadım, ama doğru olan bu. Emzir gazını al yatağına köy kendi uyusun ama odadan çıkma💕💕
oglumuz01 Mevgul Themia Moonlightttt BuzluKahve Rosequeen1 UcuBulunamayanBant Bende mutlu oldum çok teşekkür ederim. Umarım bozulmaz o halde 😊 Sağlıkla büyüsün bebişlerimiz
Mevgul oglumuz01 cok guzel yapmissiniz insallah hep boyle gider bende zamaninda uyku araliklarini bilmedigim icin her turlu yontemi deneyip destekli uyutanlardanim ve hic duzgun uykusu yok o yuzden siz hic sallamayin lutfen bu onun gelisimi icin cok onemli uykusunu alinca mutlu huzurlu olur ne guzel🌸🙏🏻
giresun oglumuz01 yooo gayet güzel birşey yapıyorsunuz bende öyle yapıyorum valla çok rahat oluyor hemde yatağına alışmış oluyor
Annesininprensesi55 oglumuz01 Gayet doğru yapıyorsunuz bence keşke benim kızım da kendi kendine uyusa keşke emzik kullansa ama nerdeeee ilerisi için iyi bir alışkanlık kazandırmışsınız sadece uyuyup uyandığı zaman yanınızda değilse ağlayınca sesinizi duyurun ve asla yalnız olmadığını hissettirin
snil oglumuz01 Bu şekilde devam ederse ilerde çok rahat edersiniz hem de bebeğiniz desteksiz uyuduğu için sık uyanmaz uykusunu alır ☺️