Dondurmalikahve Adetime daha var dün sabah lekelenmem oldu. Bu arada doğum kontrol hapı kullanmıyorum spiralde yok, gebelik durumu hiç söz konusu değil eşim yok.
UcuBulunamayanBant Dondurmalikahve dogum yapali ne kadar oldu acaba ilk 1 sene duzensiz olabiliyormus benim ilk regl oldugumda 2ay lekelenme seklinde geldi bu ayda regl gunumden 3gun once lekelenme oldu suan 16gun gecti hala gelen giden yok mesela gecenlerde yine lekelenme oldu o kadar doktorada gittim gecen ay sikinti yok normal dedi doktor. İlk 1sene olabiliyomus yani boyle seyler.
Dondurmalikahve UcuBulunamayanBant Doğum yapalı 3 yıl 3 ay oldu. Evet ilk yıl normal biliyorum ama şuan neden böyle bilmiyorum
UcuBulunamayanBant Dondurmalikahve belki donemsel bisey de olabilir mevsim geçişlerinden falanda olabiliyor boyle seyler rahim agzinda yara olabilir bircok sebebi olabilir bekleyin regliniz gununde gelecekmi yada obur ay yine ayni sey olacakmı ona gore olmadi bi gozukursunuz