kızlar 54. gunum doğum yapalı. 40. gunumde adet olur gıbı kanamam basladı 9 gun surdu azalarak bıttı adet oldum dedm heralde abdestımıde aldım 4-5 gundur bısey gelmıodu sımdı lavoboya gıttım yıne kanama baslamıs. normal mı ya bnm gıbı olan var mı? doktorum tatılde haftaya randevu alabıldm ancak.