smeyyed ben kızıma kenarlarını alıp orta kısmını veriyordum severek yiyordu kısa süre sonra kabuklarını soyup direkt elime vermeye başladım . Kahvaltıda yada yemeğin yanında verince sadece salatalık yiyordu bende o öğününü yedikten sonra veriyordum bu şekilde