cherrysu Günaydın herkese. Bayram için ailemizin yanına gideceğiz bebeğimizin de 2.ay aşısına denk geliyor. Gittiğimiz yerdeki sağlık ocağında yaparlar mı aşıyı? Bilgisi olan varsa çok sevinirim. 🙏🏻 (Kendi sağlık ocağımızı aradım sormak için açmıyorlar. 🥲)