Tirtil35 gaziemirde gülbin yurdaışık baş hanıma gitmiştim kendisinden memnun kaldım fakat bebeğim şuan 10,5 aylık olduğu için 1 yaşa kadar doktor kontrolüne gitmemize gerek yokmuş buğra beyi çok istiyordum fakat muayene ücreti 650 olmuş bizim bütçemizi aşıyor 1 yaş kontrolüne ya medicana mehmet beye yada yine gülbin hanıma götürücem