MiracAlpinveUmutunAnnesi ilacı sürekli kullanman lazım doğru söylüyorlar ben iki sene bebek yapmayı denedim doktora gittim troid değerim yüksekti o yüzden olmuyor denildi tedaviye başladık ilaçları kullandım değerim normale döndü hamile kaldım çok şükür 🙏🏾 3 senedir kullanıyorum ve ömrümün sonuna kadar kullanmak zorundayım emziriyorum şuan hala kullanıyorum hemde 75 mg sabah kalkar kalmaz ilk işim ilacı almak oluyor ihmal etme korkulacak birşey Yok o kadar devam et kullanmaya Rabbimin iziniylr birşey olmaz